FANDOM

zakon rycerski Morra, zwany czasem Zakonem Zasłony lub Zakonem Rycerzy Morra. Założony w Tilei (Luccini). Specjalizuje się w walce z nieumarłymi. Rycerze zwalczają nekromancję, wspierają kapłanów podczas odprawiania rytuałów oczyszczających, szczególnie często można ich dostrzec w miejscach, gdzie zanotowano aktywność nekromantyczną.

Zakon Zasłużonego Odpoczynku nie jest wliczany w skład sił zbrojnych Imperium, toteż trudno rzec, jakimi silami dysponuje kult Morra w całym cesarstwie. Natomiast w Sylvanii znajduje się 20 rycerzy i 100 knechtów.

Trudno też ocenić ich kunszt wojenny. Zaobserwowani w Siegfriedhof rycerze wydawali się być dobrze wyposażeni, ale w zbroje płytowe starego typu (hełmy z przyłbicami typu psi pysk, stylizowane na dziób ptaka).

Rycerzy Morra można rozpoznać po czarnych płaszczach, na których umieszczono symbol kruka. Co bogatsi lub znaczniejsi bracia zakonni w podobny sposób inkrustują srebrem kirysy i hełmy.

Przełożonym zakonu w Sylvanii jest Mistrz Tanatius von Todt

Wedle słów samych rycerzy zakon wciąż roztacza w Sylvanii opiekę nad takimi miejscami jak:

Swoje komandorie (komturie) posiada w: