FANDOM

Z Leśnej Wioski ukrytej w Lesie Łaknienia ktoś, zapewne jakiś Nekromanta czy inny Czarodziej, za pomocą kierowanych na odległość ghuli porwał wszystkie dzieci (12), a samą wioskę obserwował. Dzieci odnaleziono w jaskini i uwolniono, sam Nekromanta natomiast uciekł. Ponoć odleciał na wschód jako czarna chmura.

Wydaje się, że jest potężnym czarodziejem. Kontrola ok. szesnastu ghouli na dużą odległość o tym by świadczyła.

Drugie spotkanie było już bardziej bezpośrednie. W Waldenhof Haman unieszkodliwił przywołanego przez Nekromantę upiora, który mordował kobiety i dzieci, wyrywając z nich serca i mózgi dla swojego pana. Prawdopodobnie potrzebuje ich do odprawienia rytuału zamiany w licza. Bulgo ustrzelił też latającą istotę, którą czarodziej "dosiadał". Koniec końców, bohaterowie napędzili mu niezłego stracha, zanim uciekł przez magiczny portal.

Mimo to powrócił dwa dni później, niemal nie zabijając w Waldenhof Usingena.

Ostatnie spotkanie miało miejsce w jego kompleksie, do którego zaprowadził bohaterów Volker Tillmans, wówczas jeszcze nowicjusz Morra. Po epickiej kilkunastogodzinnej wyprawie w głąb korytarzy opanowanych przez nieumarłe istoty bohaterom udało się uśmiercić przeklętego czarodzieja, co przypłacono śmiercią rycerza Zakonu Białego Wilka - Alfreda von Hamana. Już po śmierci Nekromanty, odnaleziono w jego komnatach córkę kupca z Waldenhof - Virgiliu Taunescu, Dacianę (por. Daciana zaginiona). 

W ten oto sposób zło zostało pokonane, a mieszkańcom Waldenhof przywrócono spokój.